piątek, 12 lipca 2013

"Czy mogę dać z siebie więcej?. Odpowiedź brzmi zwykle: Tak"

Dziś już mnie to nie bawi.
Optymizm i motywacja uleciały z mojego wnętrza tak szybko, jak się tam pojawiły.. Wstyd mi pisać po raz kolejny o mojej ostatniej porażce, ale one też się w życiu zdarzają i zdarzać będą. Ale liczy się to, ile razy jesteś w stanie odbić się od dna i wypłynąć na powierzchnię wolną od złych nawyków. A ja nie mam zamiaru przestawać, dopóki nie osiągnę mojego celu. I na tym chcę się teraz skupić. Moim wakacyjnym celem jest utrata ośmiu kilogramów. Czyli 1.2 kg tygodniowo. I wtedy będę na dobrym starcie do walki o spełnienie kolejnych pragnień. :)

"Wszyscy mamy marzenia. Aby się spełniły potrzeba dużo determinacji, zaangażowania, samodyscypliny i wysiłku." ~ Jesse Owens

Wściekam się niesamowicie, bo w poniedziałek witać mnie będzie Chorwacja. Tak, dokładnie ta, o której piszę od dobrego miesiąca. Ale właśnie te dwa tygodnie mam zamiar wykorzystać w sposób aktywny i zdrowy. Tam samochodem będę poruszać się wyłącznie w celu dojechania do i zwiedzenia sąsiednich miast. Także: samochód -> spacery. Będę jeść wyłącznie świeże owoce i warzywa, ryby, no bo w końcu będę nad morzem, w ciepłym klimacie! Także: niezdrowe i nieregularne posiłki -> świeżość, regularność. Płyty Ewy zapakowałam i mam zamiar ćwiczyć, mimo wszystko! W morzu również obijać się nie będę. Także: dotychczasowy brak ruchu i niechęć -> regularne ćwiczenia i (oby) wybuch endorfin. I w ten sposób Chorwacja stanie się miejscem, w którym zaczęłam walkę o lepszą siebie. Powiadomiłam już wszystkich, którzy ze mną jadą o moich zamierzeniach. Co prawda, po tylu "startach" skończonych fiaskiem, za bardzo wierzyć mi nie chcieli, ale wiem, że w głębi serca dopingują mi najgoręcej. :)

"Zapytaj siebie: "Czy mogę dać z siebie więcej?". Odpowiedź brzmi zwykle: "Tak"" ~ Paul Tergat

I garść inspiracji, bo uwielbiam się z Wami nimi dzielić. ;)



My body is my temple. Living a healthy lifestyle | via Tumblr

Tumblr | via Tumblr

Trzymam kciuki za każdy sukces i Wasz, i mój. To będzie coś pięknego, gdy z dumą spojrzymy w lustro i powiemy: Dokonałam/łem tego!
Marta

PS 1 KLIK, czego potrzebujesz, by nie patrzeć na niezdrowe jedzenie. :)
PS 2 Gdy tylko wrócę zdam relację, jaka by ona nie była i obiecuję, że będę pisać o zdrowych nawykach i innych zdrowych rzeczach. ;)

2 komentarze: