środa, 14 maja 2014

To znowu ja. #1

Tak, tak - to znowu ja. Zauważyłam, że zawsze wracam tutaj, kiedy brakuje mi motywacji i kiedy przestaję już w siebie wierzyć. Dzisiaj jest jednak inaczej. Mocno wierzę w to, że niedługo wejdę w ten upragniony rozmiar 36! Dzisiaj jest 42, ale obiecuję (i sobie, i Wam), że do wakacji to się zmieni. Będę pisać tutaj o tym częściej, nawet chyba codziennie, żebym nigdy nie traciła motywacji. Już tyle razy zaczynałam, niechże choć raz dotrzymam słowa i dokończę. 

Ostatnio zaczęłam biegać. Jeśli ktoś z Was się jeszcze waha to niech mnie posłucha i zacznie, bo to fantastyczna sprawa. KOCHAM biegać. I mówiąc "kocham" jestem świadoma obietnicy, zapewnienia, które właśnie składam. 

Tymczasem przesyłam Wam moją pozytywną energię i wiarę w siebie, niech Was wypełnia! A sama ruszam na zajęcia pozalekcyjne, a wieczorem czeka mnie ukochane bieganie. Buziaki! 
PS Macie jakieś fajne wyzwania ćwiczeniowe?


Thanks gypsythread for the submission 


The Classy Fitness | via Tumblr na We Heart It - http://weheartit.com/entry/115860992


tumblr.com

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że moja imienniczka, której też brakuje często motywacji :). Mam podobnie jak ty często mówię sobie nie to juz ostatni raz, od jutra wszystko się zmieni. Jest dobrze przez kilka dni ... potem znów wszystko od początku. Sama też założyłam bloga, żeby móc kontrolować swoje postępy, nie chodzi tu o zmiane wagi, ale ogólnie o realizacje moich planów, których mam milion na minutę. Będę trzymać kciuki, żeby się udało. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieganie potrafi naprawdę wciągnąć, ale niestety jak zrobi się dłuższą przerwę, to trudno potem znowu się zmobilizować. Lepiej więc biegać tak, żeby nie narazić się na żadną kontuzję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć:)
    Może stosujecie jakieś diety i potrzebujecie oleje (np.kokosowy, z pestek dyni, kokosowy,lniany) bądź produkty BIO?
    Tak się składa, że mam do rozdania kupony rabatowe z Zielonego Nurtu o treści MA12805P Z tym kuponem otrzymasz 10 zł w sklepie internetowym www.zielonynurt.pl
    Sama próbowałam ich produkty i polecam!
    Pozdrawiam Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy bilansujecie dietę? Jakie są Wasze sposoby na zdrową i zbilansowaną dietę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za silną wolę i motywację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Polecam bloga Kcalmara, tam znajdziesz sporo inspiracji żywieniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczepcie się na wirusa HCV, żeby nie mieć wirusowego zapalenia wątroby typu C? Czy to ściema?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafię się na dłużej zmotywować, bieganie na kilka razy i odpadłam, potem rower i też już nie mam czasu. Nie wiem jak się zmotywować na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  11. நாம் பல்வேறு சுகாதார பிரச்சினைகளை சிகிச்சை, வழங்கப்படும் மற்றும் தானிய முற்றிலும் நோயைக் குணப்படுத்த முடியும் என்று ஒரு மருந்து பயன்படுத்தி ஒரு தீர்வு வழங்கும்.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez wiele lat próbowałam diet, zaczynając od Dukana, po kopenhaską i south beach i inne cuda, nie wspominając o tabletkach na odchudzanie. Efekty raz były, a raz nie, ale rozregulowałam sobie całkowicie metabolizm i zdrowie też. Nie idźcie taką drogą, jest tylu fachowców dzisiaj, którzy potrafią pomóc także leniom, jak i osobom chorym np. na Hashimoto. Lepiej dwa razy pomyśleć i wybrać dobrego dietetyka online

    OdpowiedzUsuń